...

شاه دی ال | دانلود رایگان فیلم | دانلود سریال

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
آهنگ یاس بغض یعنی
پخش آنلاین DOWNLOAD بازدید : 999 مشاهده
00:00
00:00
قیمت بلیط هواپیما
قیمت بلیط هواپیما
بهترین سوئیچ های شبکه
بهترین سوئیچ های شبکه
سئو سایت وردپرس
سئو سایت وردپرس
سقف حیاط خلوت
سقف حیاط خلوت
انجام خدمات سئو با تضمین کامل توسط متخصص سئو
انجام خدمات سئو با تضمین کامل توسط متخصص سئو
تیم لوله بازکنی شهرک غرب در کم تر از 20 دقیقه به محل می رسد
تیم لوله بازکنی شهرک غرب در کم تر از 20 دقیقه به محل می رسد
کسب درآمد از سایت ها به ویژه سایت های پاپ آپ
کسب درآمد از سایت ها به ویژه سایت های پاپ آپ
خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی
خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی
آموزش جذاب دروس ابتدایی با موسسه اجی مجی
آموزش جذاب دروس ابتدایی با موسسه اجی مجی
آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی
آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی
تبلیغات شما تبلیغات شما

نرم افزار مدیریت هارددیسک Paragon Hard Disk Manager 15 Premium 10.1.25.1137

ابزار قدرتمند و پیشرفته به منظور مدیریت داده های مختلف در ویندوز می باشد که با ارائه امکانات پیشرفته با امکانات بسیار امکان بهینه سازی هارد دیسک و همچنین مدیریت پارتیشن های آن را فراهم می آورد. امکان پاکسازی داده های زاید و همچنین حفظ امنیت هارد از بخش های این برنامه می باشد. این برنامه می توانید براحتی از پارتیشن های شما پشتیبان تهیه کرده و در مواقع نیاز آنها را بازیابی نماید

مجموعه درایور کارت صدا Realtek High Definition Audio Drivers 6.0.1.8142 WHQL

جدیدترین درایور سخت افزارهای کارت های صوتی Onboard مخصوص ویندوز xp ، ویندوز ۸ ویندوز ۱۰ ، ویندوز ۷ و ویندوز Vista که برای اجرای بازی ها و نرم افزارهای جدید مسلما یکی از پیش نیازها می باشد. این درایور مخصوص درایورهای ALC-8xx/6xx/2xx می باشد که شامل اکثر درایورهای موجود در بازار می باشد. بنابراین با نصب این درایور از جدید امکانات صوتی نرم افزارها استفاده نمایید. لیستی از درایورهای پشتیبانی شده در ادامه مطلب آمده است.

 دانلود نرم افزار متلب MathWorks MATLAB R2017a

MATLAB یک نرم افزار قوی جهت دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی است که اولین نگارش آن در دانشگاه نیومکزیکو و استانفورد در سال ١٩٧٠ در جهت حل مسائل تئوری ماتریسها، جبر خطی و آنالیز عددی بوجود آمد و امروزه صدها هزار کاربر دانشگاهی، آکادمیک، صنعتی و … در زمینه های بسیار متنوع مهندسی نظیر ریاضیات پیشرفته، جبر خطی، مخابرات، مهندسی سیستم و … با MATLAB بعنوان یکی از اولین محیط های محاسباتی و تکنیکی که قادر به حل مسائل آنهاست، آشنا می شوند. ریاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است. ماتریس ها، معادلات دیفرانسیل، رشته های عددی اطلاعات، ترسیمات و گراف ها از لوازم اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند. MATLAB اکنون یک سیستم مؤثر و زبان برنامه نویسی بسیاری از محاسبات علمی و مهندسی است. این نرم‌افزار تقریباً در تمامی رشته‌های مهندسی به کار می‌رود. در هر رشته‌ای که نیاز به محاسبات ریاضی، ترسیم منحنی، شبیه‌سازی مدل، آنالیز عددی و … باشد، استفاده از MATLAB می‌تواند مفید باشد. مسایلی که در رشته‌های مهندسی معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی C و Fortran حل می‌شوند، با استفاده از MATLAB بسیار راحت‌تر و سریع‌تر حل می‌شوند. هم اکنون نسخه R2016a این نرم افزار برای دانلود به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در وبسایت دانلودها آماده شده است که با رفتن به ادامه مطلب می توانید از توضیحات بیشتر این نرم افزار و لینک های دانلود مطلع شوید.

|به همراه آموزش نصب تصویری نسخه R2017a |

مرورگر اینترنت اپرا Opera 44.0.2510.857

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

..:: نسخه ویندوز، مک و لینوکس ::..

دانلود WhatsApp Messenger 2.17.114 – جدیدترین و آخرین نسخه واتس اپ اندروید + ویندوز

WhatsApp Messenger v2.17.114 Final- جدیدترین و آخرین نسخه ی مسنجر معروف “واتس آپ” برای اندروید

WhatsApp Messenger – واتس اپ مسنجر یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل ها اعم از اندروید، آی او اس و ویندوز فون است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم، با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال های 2G، 3G، 4G، EDGE و یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید، منظور از رایگان این است که تنها شما هزینه اینترنت را برای چت با دوستان پرداخت می کنید و از شارژ پولی سیمکارت شما هزینه ای کاسته نمی شود! انواع قابلیت های مختلف در مسنجر واتس اپ برای ارتباط شما با مخاطبینتان در سراسر جهان فراهم شده است و شما می توانید به صورت نامحدود (بدون محدودیت) به صورت تمام وقت از ان ها استفاده کنید. با واتس اپ میتوانید به طور رایگان با دیگران تماس تلفنی نیز داشته باشید یا برایشان پیام بفرستید، حتی اگر آن ها در کشور دیگری زندگی کنند! همانطور که گفته شد تنها هزینه ای که باید بپردازید پهنای باند اینترنتی است که از آن استفاده می کنید! مسنجر واتس اپ تا به امروز محبوب ترین مسنجر جهانی است که میلیاردها نفر از سراسر جهان را به سمت خودش کشانده است!

دانلود آفیس Microsoft Office 2016 Pro Plus February 2017

تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید.مایکروسافت در این نسخه از مجموعه‌ نرم‌افزارهای اداری خود، به بهبود وضعیت جستجو، فضای مورد نیاز و سطح عملکرد تحویل ایمیل در Outlook 2016 پرداخته و در کنار آن بهینه‌سازی‌هایی نیز در جاسازی تصاویر در Word 2016 و Excel 2016 اعمال کرده است. می‌دانیم که پیش از این نیز مایکروسافت راهکارهای جدیدی برای گسترش آفیس توسط توسعه‌دهندگان ارائه کرده بود؛ اکنون این کمپانی اعلام کرده که تغییری در وضعیت ماکروها یا افزودنی‌ها نخواهد داد تا توسعه‌های صورت گرفته توسط توسعه‌دهندگان همچنان در آفیس ۲۰۱۶ نیز قابل اعمال باشد و اسناد نیز به همان شیوه‌ی سابق قابل دسترسی باشند. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2016 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.

Microsoft Office Professional Plus + Visio + Project x86/x64 January 2017 v16.0.4483.1000

Microsoft Office Professional Plus x86/x64 February 2017 v16.0.4266.1001

فلش پلیر Adobe Flash Player 24.0.0.194 Final

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

اسکایپ Skype 7.31.0.104 Final

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 مدیریت اسناد با Adobe Acrobat XI Pro 11.0.18 + DC 2015.020.20042 برای ویندوز و مک

Adobe Acrobat نام محصول با سابقه و بسیار مطرح کمپانی Adobe و سازنده فورمت بسیار رایج کتب الکترونیک PDF است که سالهاست با عرضه ی نسخه های متعدد از این نرم افزار مطرح خود، کاربران را در خواندن و گسترش فورمت بسیار توانا و PDF یاری می کند. Adobe Acrobat دارای دو ویرایش Acrobat Reader و Acrobat Writer است که ویرایش Reader درتمامی نسخه ها رایگان بوده و ابزاری برای خواندن تمامی فایلهای PDF در سیستم عامل های گوناگون است. نسخه ی Writer نرم افزار که در چند نسخه ی اخیر ارائه شده ی شرکت Adobe در یک پکیج قدرتمند همراه با نرم افزار Reader قرار گرفته و با نام Adobe Acrobat Professional شهره شده است که مجموعه ای قدرتمند و کامل از تمامی ابزارهای مورد نیاز برای نمایش هرچه بهتر و خلق فایلها و کتب الکترونیک هرچه قدرتمند و توانا تر PDF است.

دانلود ویندوز ۱۰ رداستون – Windows 10 Redstone 14393.479 v1607 December 2016

نسخه نهایی بیلد ۱۴۳۹۳٫۴۷۹ ویندوز ۱۰ رداستون (به انگلیسی: Windows 10 Redstone RS1 build 14393.479 v1607) مایکروسافت عرضه شد. آپدیت جدید ویندوز ۱۰ رداستون که بیلد این ویندوز را به نسخه ۱۴۳۹۳٫۴۷۹ آپدیت کرده است هم اکنون قابل دریافت از دانلودها می باشد. ویندوز ۱۰ رداستون آپدیت عظیم سالیانه مایکروسافت می باشد که از سال پیش عرضه آن وعده داده شده بود. یکی از این امکانات جدید قابلیت اضافه کردن امکانات جدید به مرورگر اِج توسط توسعه دهندگان خواهد بود،‌این فرآیند در حال حاضر برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس وجود دارد. خودِ شرکت مایکروسافت نیز پیش از این اعلام کرده بود که سال دیگر این ویژگی را در اج تعبیه خواهد کرد. ویژگی دیگر امکان انتقال بین دستگاه‌های ویندوزی در حین کار است، کاربران اپل این ویژگی را با نام Continuity میشناسند. با قابلیت Continuity‌ کاربران قادر هستند کاری مانند مرور اینترنت را با مرورگر خود بر روی کامپیوتر مک انجام دهند و گشت و گذار در اینترنت را با آیفون ادامه دهند. از ویژگی‌های مهم بروزرسانی رد استون می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌ها در مایکروسافت اج٬ شخصی سازی بیشتر در رابط کاربری و کاشی‌های Modern UI ٬ ویژگی‌های جدید فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت٬ پشتیبانی از نصب برنامه‌های کلاسیک از طریق استور و … اشاره کرد.

Windows 10 x64 Redstone (RS1 build 14393.479) en-US December 2016-Gen2

درایور کارت گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 376.19 WHQL

با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای XP، ۷، ۸، ۸٫۱ و ۱۰ نصب خواهد شد. دقت داشته باشید که از این به بعد، درایورهای مخصوص دسکتاپ و لپ تاپ با یکدیگر ادغام شده و شما تنها لازم است تا فایل مربوط به سیستم عامل خود را دانلود کنید و اجازه دهید تا عملیات نصب توسط نرم افزار صورت بگیرد. برای دانلود نسخه مورد نظر خود می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تلگرام دسکتاپ Telegram Desktop 0.10.16

ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. در نسخه جدید Telegram 0.10.16 ویژگی های جدیدی به نرم افزار از قبیل به روزرسانی ابزار پخش موزیک، قابلیت ارسال جواب سریع از بخش Notificationهای ویندوز، اضافه شدن گزینه مخفی سازی تمامی Notificationها، استفاده از قابلیت ساعات آرام می توان اشاره کرد. هم چنین طراحی نرم افزار برای چت ها بهبود پیدا کرده است. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! Telegram دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند.

دانلود ویندوز ۱۰ رداستون – Windows 10 Redstone 14393.321 v1607 October 2016

نسخه نهایی بیلد ۱۴۳۹۳٫۳۲۱ ویندوز ۱۰ رداستون (به انگلیسی: Windows 10 Redstone RS1 build 14393.321 v1607) مایکروسافت عرضه شد. آپدیت جدید ویندوز ۱۰ رداستون که بیلد این ویندوز را به نسخه ۱۴۳۹۳٫۳۲۱ آپدیت کرده است هم اکنون قابل دریافت از دانلودها می باشد. ویندوز ۱۰ رداستون آپدیت عظیم سالیانه مایکروسافت می باشد که از سال پیش عرضه آن وعده داده شده بود. یکی از این امکانات جدید قابلیت اضافه کردن امکانات جدید به مرورگر اِج توسط توسعه دهندگان خواهد بود،‌این فرآیند در حال حاضر برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس وجود دارد. خودِ شرکت مایکروسافت نیز پیش از این اعلام کرده بود که سال دیگر این ویژگی را در اج تعبیه خواهد کرد. ویژگی دیگر امکان انتقال بین دستگاه‌های ویندوزی در حین کار است، کاربران اپل این ویژگی را با نام Continuity میشناسند. با قابلیت Continuity‌ کاربران قادر هستند کاری مانند مرور اینترنت را با مرورگر خود بر روی کامپیوتر مک انجام دهند و گشت و گذار در اینترنت را با آیفون ادامه دهند. از ویژگی‌های مهم بروزرسانی رد استون می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌ها در مایکروسافت اج٬ شخصی سازی بیشتر در رابط کاربری و کاشی‌های Modern UI ٬ ویژگی‌های جدید فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت٬ پشتیبانی از نصب برنامه‌های کلاسیک از طریق استور و … اشاره کرد.

Windows 10 x86/x64 Redstone (RS1 build 14393.321) en-US October 2016-murphy78

دانلود Internet Download Manager 6.26 Build 3 Final + Portable

نسخه جدید نرم افزار دانلود منیجر IDM در نسخه ۶٫۲۶ خود تغییرات اساسی را در پی داشته است. پشتیبانی از آدرس های اینترنتی IPV6، بهبود صفحه اطلاعات شروع دانلود، رفع مشکل فریز شدن دانلود منیجر در هنگام ذخیره سازی در شبکه و برطرف کردن باگ های استفاده از نرم افزار در فایرفایکس و اینترنت اکسپلورر را می توان چندی از این تغییرات مهم دانست. Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

نرم افزار مایا Autodesk Maya 2017 + Update 1

نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

|آپدیت شماره ۱ نرم افزار اضافه شد|

دانلود نسخه نهایی ویندوز ۱۰ رداستون – Windows 10 Redstone 14393 v1607 July 2016

نسخه نهایی بیلد ۱۴۳۹۳ ویندوز ۱۰ رداستون (به انگلیسی: Windows 10 Redstone RS1 build 14393 v1607) مایکروسافت عرضه شد. این نسخه برای حلقه Fast عرضه شده است که همان نسخه نهایی ۱۲مرداد بوده و ۲روز زودتر در فضای اینترنت منتشر شده است. ویندوز ۱۰ رداستون آپدیت عظیم سالیانه مایکروسافت می باشد که از سال پیش عرضه آن وعده داده شده بود. یکی از این امکانات جدید قابلیت اضافه کردن امکانات جدید به مرورگر اِج توسط توسعه دهندگان خواهد بود،‌این فرآیند در حال حاضر برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس وجود دارد. خودِ شرکت مایکروسافت نیز پیش از این اعلام کرده بود که سال دیگر این ویژگی را در اج تعبیه خواهد کرد. ویژگی دیگر امکان انتقال بین دستگاه‌های ویندوزی در حین کار است، کاربران اپل این ویژگی را با نام Continuity میشناسند. با قابلیت Continuity‌ کاربران قادر هستند کاری مانند مرور اینترنت را با مرورگر خود بر روی کامپیوتر مک انجام دهند و گشت و گذار در اینترنت را با آیفون ادامه دهند. از ویژگی‌های مهم بروزرسانی رد استون می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌ها در مایکروسافت اج٬ شخصی سازی بیشتر در رابط کاربری و کاشی‌های Modern UI ٬ ویژگی‌های جدید فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت٬ پشتیبانی از نصب برنامه‌های کلاسیک از طریق استور و … اشاره کرد.

Windows 10 x86/x64 Redstone (RS1 build 14393) en-US July 2016-{Gen2}

دانلود آپدیت ژوئن ۲۰۱۶ ویندوز ۱۰ – Windows 10 v1511 x86/64 June 2016

نسخه All-in-One (به اختصار: AIO) ویندوز ۱۰ منتشر شد! این نسخه دارای تمامی ریلیزهای ویندوز ۱۰، در یک فایل ISO با حجم بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های این نسخه، می توان به وجود دستورات اجرایی که تنها با یک کلیک کار می کنند اشاره کرد. این دستورات شامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز، غیرفعال کردن Windows Defender، غیرفعال/فعال کردن Telemetry و وجود فعال ساز و کلیدهای رسمی برای فعال سازی هرچه راحت تر ویندوز شما اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل ویندوزهای موجود در این پکیج و هم چنین سایر مشخصات و دانلود به طور کاملا رایگان با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این نسخه دارای محتوای اوریجینال ویندوز ۱۰ به همراه کلیه آپدیت ها تا تاریخ ۱۱مارس ۲۰۱۶ می باشد.

Windows 10 v1511 x86/x64 ESD en-US June 2016 – FreewareSys&TeamOS

دانلود نرم افزار برنامه ۹۰ – Navad v2.1.1

با اپلیکیشن نود می توانید  در نظر سنجی ها و مسابقات پیامکی برنامه نود شرکت کنید. اپلیکیشن نود برای مخاطبان برنامه تهیه شده و شما طرفداران و مخاطبان برنامه ۹۰ در نظرسنجی های این برنامه، شرکت کنید. بی شک برنامه نود شبکه سه صدا و سیما، از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیون می باشد. برای این ساعت در سایت دانلود ها نرم افزار برنامه نود (۹۰)، مخصوص گوشی های آیفون برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به: با خبر شدن از آخرین اخبار ۹۰، اخبار لیگ برتر و لیگ های اروپایی، دریافت زنده نتایج بازی ها، دسترسی به بخش دوربین ۹۰، دسترسی به زمان بندی بازی های لیگ برتر درفصل ۹۴-۹۵، و همچنین جدول امتیازات و نتایج لیگ برتر و سایر لیگ های اروپایی و … را نام برد. این برنامه جالب را می توانید تنها از سایت شاه دی ال دریافت نمایید.

دانلود برنامه ی فلش پلیر

دانلود برنامه ی فلش پلیر در ادامه مطلب

نرم افزار تیم منیجر برای pes2016

دانلود نرم افزار تیم منیجر ادیتور در ادامه مطلب

دانلود اکشن فتوشاپ GraphicRiver Portrait Magic Photoshop Action

اکشـــن دستورهایی هستند با فرمت (پسوند) ATN  که یکی از موثرترین و پرکابردترین  ابزارها در میان ابزارهای موجود و الحاقی درنرم افزار  فتوشاپ به شمار می آیند .در این پست قصد داریم تا برای شما اکشن فتوشاپ GraphicRiver Portrait Magic Photoshop Action   را برای دانلود قرار دهیم که این اکشن  با توجه به عکس زیر ایجاد افکت پرتره جادویی  را بروی تصاویرمورد نظرو یا هر طرح مد نظرتان ایجاد می کند. شما هم اکنون میتوانید این اکشن فتوشاپ را از شاه دی ال دریافت نمایید.

 

GraphicRiver Portrait Magic Photoshop Action

کاور پچ سایت :پچSHL

این پچ تا 30 فروردین عرضه میشود.

منتظرما باشید.

ادمین سایت

دانلود آپدیت مارس ۲۰۱۶ ویندوز ۱۰ – Windows 10 4in1 10586 x64/x32 Mar2016

نسخه All-in-One (به اختصار: AIO) ویندوز ۱۰ منتشر شد! این نسخه دارای تمامی ریلیزهای ویندوز ۱۰، در یک فایل ISO با حجم بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های این نسخه، می توان به وجود دستورات اجرایی که تنها با یک کلیک کار می کنند اشاره کرد. این دستورات شامل غیرفعال کردن آپدیت ویندوز، غیرفعال کردن Windows Defender، غیرفعال/فعال کردن Telemetry و وجود فعال ساز و کلیدهای رسمی برای فعال سازی هرچه راحت تر ویندوز شما اشاره کرد. برای مشاهده لیست کامل ویندوزهای موجود در این پکیج و هم چنین سایر مشخصات و دانلود به طور کاملا رایگان با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این نسخه دارای محتوای اوریجینال ویندوز ۱۰ به همراه کلیه آپدیت ها تا تاریخ ۱۱مارس ۲۰۱۶ می باشد.

آموزش جامع بازکردن فایل های cpk

آموزش نصب فایل های cpkدر ادامه مطلب

DpFileListGeneratorبرنامه ی بازکردن فایل های cpk

برنامه ی DpFileListGeneratorبرای بازکردن فایل هایcpk

امیدوارم خوشتون بیاد

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

17والپیپر زیبا از رونالدو که کمترکسی اون رو دیده است.

این17 والپیپر با تلاش فراوانی جمع آوری شده و در فتوشاپ روی سایز آن کار شده تاشما بتوانید بدون دغدغه از آن استفاده کنید

دانلود تقویم رسمی 95 برای اندروید و کامپیوتر 1395

دانلود تقویم رسمی 95 برای اندروید و کامپیوتر 1395



تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما

آرشیو

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

مطالب

آمار سایت

  • تعداد مطالب 1368
  • تعداد دیدگاه ها 117
  • تعداد کاربران انلاین 2
  • تعداد اعضای سایت 1749
  • بازدید امروز 128
  • بازدید دیروز 207
  • بازدید کل 3,110,984

کدهای اختصاصی

تبلیغات

تبلیغات متنی

دانلود فیلم ایرانی

پلان فیلم دنیای فیلم و سریال

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

محل تبلیغات متنی شما

shah-dl