...

شاه دی ال | دانلود رایگان فیلم | دانلود سریال

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
چهارشنبه 06 تیر 1403
آهنگ یاس بغض یعنی
پخش آنلاین DOWNLOAD بازدید : 999 مشاهده
00:00
00:00
قیمت بلیط هواپیما
قیمت بلیط هواپیما
بهترین سوئیچ های شبکه
بهترین سوئیچ های شبکه
سئو سایت وردپرس
سئو سایت وردپرس
سقف حیاط خلوت
سقف حیاط خلوت
انجام خدمات سئو با تضمین کامل توسط متخصص سئو
انجام خدمات سئو با تضمین کامل توسط متخصص سئو
تیم لوله بازکنی شهرک غرب در کم تر از 20 دقیقه به محل می رسد
تیم لوله بازکنی شهرک غرب در کم تر از 20 دقیقه به محل می رسد
کسب درآمد از سایت ها به ویژه سایت های پاپ آپ
کسب درآمد از سایت ها به ویژه سایت های پاپ آپ
خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی
خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی
آموزش جذاب دروس ابتدایی با موسسه اجی مجی
آموزش جذاب دروس ابتدایی با موسسه اجی مجی
آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی
آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی
تبلیغات شما تبلیغات شما

بینگ و اتحاد سئو

بینگ و اتحاد سئو


در سال سئو 2009 ، Microsoft Live Search Bing شد. سپس ، در تلاش برای به چالش کشیدن نزدیک به 70 درصد از بازار جستجوی ایالات متحده ، یاهو و مایکروسافت برای پیوستن به معامله 10 ساله جستجو ، به نیروهای خود پیوستند (هرچند که این کار پنج سال بعد دوباره به پایان رسید).

اتحاد جستجوگر نتایج جستجوی ارگانیک و پرداخت شده یاهو را از قدرت بینگ مایکروسافت مشاهده کرد. با این که موتور بینگ را به موتور جستجوی واضح شماره 2 تبدیل کرد ، در نهایت آنها نتوانستند دست و پنجه نرم سئو  را در جستجو در ایالات متحده و در سطح جهان بشکنند.

 

ظهور رسانه های اجتماعی سئو


شبکه های اجتماعی سئو پدیده دیگری در اواخر دهه 2000 پدیدار شد.

 

Google شرط بزرگ خود را در سئو (اگرچه مجدداً با + Google امتحان می کند) انجام داد. اما شبکه های دیگر مانند فیس بوک ، توییتر و LinkedIn همه به عنوان بازیکنان اصلی ظاهر شدند (در سالهای بعد تعداد بیشتری از آنها باید بیایند و بروند).

همزمان با ظهور رسانه های اجتماعی ، گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه سیگنال های اجتماعی می توانند در رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارند ، مطرح شد. بله ، رسانه های اجتماعی می توانند به SEO کمک کنند ، اما غیرمستقیم - دقیقاً مانند سایر اشکال بازاریابی می تواند به ترافیک بیشتر به وب سایت شما کمک کند و آگاهی و علاقه به برند را افزایش دهد (که باعث افزایش تقاضای جستجو می شود).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر سئو
اگرچه تأثیر سهام اجتماعی (لایک ، توییت ، + 1 و غیره) توسط Google بارها از سالها به عنوان عامل رتبه بندی رد شده است ، اما همچنان به عنوان یک همبستگی قوی در مطالعات مختلف رتبه بندی عوامل ذکر شده است. اگر می خواهید  سئو در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید ، من پیشنهاد می کنم که چگونه رسانه های اجتماعی به SEO کمک می کنند [پاسخ نهایی].

باغ وحش Google: Panda & Penguin
دو به روزرسانی مهم الگوریتمی ، در سال 2011 و 2012 ، تأثیر زیادی بر سئو زدند که تا به امروز نیز احساس می شود زیرا گوگل بار دیگر سعی در پاک کردن نتایج جستجوی خود و پاداش دادن به سایتهای با کیفیت بالا داشت.

در سال 2011 ، گوگل نتایج جستجوی خود را با دقت جدی مواجه کرد زیرا به اصطلاح "مزارع محتوا" (وب سایت هایی که حجم بالایی از محتوای کم کیفیت تولید می کردند) بر نتایج جستجو حاکم بودند. SERP های سئو  همچنین با وب سایت هایی که دارای محتوای غیرقانونی و خودکار تولید شده بودند ، به هم ریخته بودند - و حتی ، در برخی موارد ، سایت های scraper در حال پیشی گرفتن از مبانی محتوا بودند.

در نتیجه ، این سایتها درآمد تبلیغاتی سئو زیادی کسب می کردند (به یاد داشته باشید وقتی به مشکل خود ساخته AdSense گوگل اشاره کردم؟). این سایت ها همچنین در اثر ترافیک ارگانیک گوگل زندگی و در حال مرگ بودند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر
اما هنگامی که به روزرسانی پاندا سئو  در سال 2011 به پایان رسید ، بسیاری از وب سایت ها ، اگر نه همه ، از این ترافیک یک شبه سئو ناپدید شدند. Google اطلاعاتی راجع به آنچه که یک سایت باکیفیت محسوب می شود ، ارائه کرد.

با هدف از بین بردن محتوای با کیفیت سئو (یا نازک) ، پاندا طی سالهای آینده به صورت دوره ای بروزرسانی شد و در نهایت در سال 2016 به الگوریتم اصلی Google تبدیل شد.

با وب سایتهایی که هنوز هم از تأثیرات پاندا بهبود می یابند ، گوگل الگوریتمی به شدت پیش بینی شده بیش از حد را به راه انداخت ، با هدف از بین بردن "تاکتیک های اسپم تهاجمی" از نتایج آن. سرانجام لقب سئو  ، این الگوریتم با هدف قرار دادن طرح های پیوند (وب سایتهایی با الگوهای پیوند غیرمعمول ، از جمله مقدار زیاد متن لنگر مطابقت دقیق که با کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی شما مطابقت دارد) و چاشنی کلمات کلیدی.

پنگوئن تقریباً به اندازه پاندا به روز نمی شد ، با گذشت سئو بیش از یک سال بین برخی از به روزرسانی ها. و ، مانند پاندا ، پنگوئن بخشی از الگوریتم زمان واقعی گوگل در سال 2016 شد.

چیزها ، نه رشته ها
در ماه مه 2012 ، گوگل از نمودار دانش (سئو  Graph) رونمایی کرد. این یک تغییر بزرگ از تفسیر رشته های کلمات کلیدی به درک معناشناسی و قصد بود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر
در اینجا چگونه Amit Singhal ، سئو  ، مهندسی گوگل ، آن را شرح داده است شرح داده شده است:

وی افزود: "نمودار دانش سئو شما را قادر می سازد در جستجوی چیزها ، افراد یا مکانهایی که گوگل از آن مطلع است - مکانهای دیدنی ، افراد مشهور ، شهرها ، تیمهای ورزشی ، ساختمانها ، ویژگیهای جغرافیایی ، فیلمها ، اشیاء آسمانی ، آثار هنری و موارد دیگر - و فوراً اطلاعاتی را کسب کنید که مرتبط باشد به درخواست شما این اولین قدم مهم برای ساختن نسل بعدی جستجو است که به هوش جمعی وب می انجامد و جهان را کمی بیشتر شبیه مردم می فهمد. "

سئو  با این اطلاعات نتایج جستجوی خود را بهبود بخشید. پانل های دانش ، جعبه ها و چرخ فلک های دانش می توانند هر زمان که مردم در جستجوی یکی از میلیارد ها موجودیت و حقایق در نمودار دانش انجام دهند ، ظاهر می شوند.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش


تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما

آرشیو

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

مطالب

آمار سایت

  • تعداد مطالب 1368
  • تعداد دیدگاه ها 117
  • تعداد کاربران انلاین 109
  • تعداد اعضای سایت 1749
  • بازدید امروز 518
  • بازدید دیروز 307
  • بازدید کل 3,125,939

کدهای اختصاصی

تبلیغات

تبلیغات متنی

دانلود فیلم ایرانی

پلان فیلم دنیای فیلم و سریال

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

محل تبلیغات متنی شما

shah-dl