...

شاه دی ال | دانلود رایگان فیلم | دانلود سریال

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
چهارشنبه 06 تیر 1403
آهنگ یاس بغض یعنی
پخش آنلاین DOWNLOAD بازدید : 999 مشاهده
00:00
00:00
قیمت بلیط هواپیما
قیمت بلیط هواپیما
بهترین سوئیچ های شبکه
بهترین سوئیچ های شبکه
سئو سایت وردپرس
سئو سایت وردپرس
سقف حیاط خلوت
سقف حیاط خلوت
انجام خدمات سئو با تضمین کامل توسط متخصص سئو
انجام خدمات سئو با تضمین کامل توسط متخصص سئو
تیم لوله بازکنی شهرک غرب در کم تر از 20 دقیقه به محل می رسد
تیم لوله بازکنی شهرک غرب در کم تر از 20 دقیقه به محل می رسد
کسب درآمد از سایت ها به ویژه سایت های پاپ آپ
کسب درآمد از سایت ها به ویژه سایت های پاپ آپ
خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی
خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی
آموزش جذاب دروس ابتدایی با موسسه اجی مجی
آموزش جذاب دروس ابتدایی با موسسه اجی مجی
آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی
آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی
تبلیغات شما تبلیغات شما

کوین ترودو کیست؟

کوین ترودو کیست؟

کوین ترودو با نام کامل kevin Trudeau یک نویسنده و مدرس دوره های موفقیت است. ادعای او این هست که سال ها عضو گروه های مخفی فراماسونری بوده است. او در این گروه ها آموزش ها را دیده است که باعث ثروتمند شدن او شده است. کوین ترودو گفته است به خاطر منتشر کردن اطلاعات و رازهای موفقیت بارها تهدید شده است و حتی برای او پرونده سازی شده است. اما آنچه مشخص است، تاثیر کلام او بر مخاطبانش است که باعث موفقیت بسیاری از آنها شده است. شیوه تدریس های کوین ترودو بسیار جالب است. او در کارگاهای خود که معمولا در سالن هتل های مشهور برگزار می شود، چندین نفر از افراد موفق را دعوت می کند تا به او کمک کنند. این افراد موفق اساتیدی هستند که در کارگاه ها به سوالات شرکت کنندگان پاسخ می دهند. در اصل هر یک از این اساتید متخصص در یک زمینه هستند. همین موضوع و پیگیری او و کارمندانش از وضعیت دانشجویان باعث شده است که او یکی از موفق ترین کلاس های موفقیت در جهان را داشته باشد.

اما با همه این صحبت ها در ایران نمی توان به صورت حضوری در این کارگاه ها شرکت کرد. خب چاره چیست؟ یکی از راه حل ها گوش دادن و مشاهده سمینارهای کوین است. مثلا در سایت دکه علمی می توانید چندین مورد از کتاب های صوتی و کارگاه های کوین ترودو را پیدا کنید.

 

معروف ترین آثار کوین ترودو

 

کوین ترودو چندین اثر موفق داره. مثلا کتاب آرزوی تو دستور توست، سمینار چگونه یک ماشین پول سازی بسازیم و غیره. اما در بین همه آثار او کتاب آرزوی تو دستور توست از نظر من و خیلی از دوستانم بهترین است. این کتاب باید اولین کتابی باشد که از کوین ترودو می خوانید. این کتاب شامل مفاهیمی است که در سمینارهای بعدی به آنها نیاز خواهید داشت. حتی به نظرم این کتاب را باید چندین بار بخوانید. خود من که همین کار را می کنم. هر وقت انرژی کم میارم همین کتاب را می خوانم.

 

 

 

کتاب آرزوی تو دستور توست

 

همانطور که گفت کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست بهترین اثر کوین ترودو و پرفروش ترین آنهاست. در این کتاب که در اصل یک کارگاه است و شرکت کنندگان از او سوال می پرسند، کوین سعی می کند تا رازهایی را بگه تا بتوانید زندگی موفق تری داشته باشید. این کتاب تنها به ثروت تمرکز نمی کند بلکه به طور کلی اهداف زندگی را در نظر می گیرد.

 

 

 

نکته مثبت کتاب مثال های متعددی است که او بیان می کند. این مثال ها باعث می شود مسائل را به خوبی متوجه شوید. تمرکز کوین در کتاب آرزوی تو دستور توست، بر قانون جذب، مطالعه، تمرکز و قوانین موجود در گروه های مخفی است.

 

آرزوی تو دستورتوست

 

سمینار چگونه یک ماشین پول سازی همیشگی بسازیم

 

دومین اثر معروف  کوین سمیناری با عنوان چگونه یک ماشین پول سازی همیشگی بسازیم است. این سمینار مکمل کتاب آرزوی تو دستور توست است. در اصل می توان این سمینار را بخش عملی دانست. تمرکز این سمینار برروی ثروت و کسب پول است. این کتاب بررسی می کند که چگونه می توان کسب و کاری داشت که برای مدتی طولانی بتواند ثروت را برای شما به همراه داشته باشد.

 

این سمینار به صورت زیر نویس فارسی منتشر شده است. نکته مثبت دیگر این سمینار معرفی کتاب هایی است که واقعا باید مطالعه کنید. این کتاب ها توسط افرادی واقعا موفق نوشته شده است نه کسانی که با نوشتن کتاب معروف و ثروتمند شده اند.

 

ماشین پول سازی دکه علمی

 

 

 

کتاب درمان های طبیعی

 

یکی دیگر از آثار معروف کوین، همین کتاب درمان های طبیعی است. این کتاب پر است از مثال هایی که افراد توانسته اند بدون دارو و تنها با تمرکز و شبه دارو خودشون را درمان کنند. خواندن این کتاب کمک میکنه قدر سلامتی را بدانید و بفهمید که فکر شما چطوری می تواند شما را سالم کند یا چگونه می تواند شما را مریض کند. خواندن این کتاب شدیدا به افرادی که عصبی هستند برای هر چیزی اعصبا خودشون را خورد می کنند توصیه می شود.

 

فراموش نکنید تا شما تغییر نکنید و عادت های جدید در خودتون ایجاد نکنید هیچ چیزی برای شما بهتر نخواهد شد. پس خوبه در مسیر تغییر یک استاد خوب داشته باشید. بر خلاف ایران در کشورهای مدرن، افراد به راحتی برای مساءل مختلف اساتیدی انتخاب می کنند تا نقاط ضعف آنها را به نقاط قوت تبدیل کند. هرچند امروزه این مسئله در کشور ما هم جا افتاده است. به طور مثال امروزه شرکت در کلاس های مدیریت زمان کاری بسیار طبیعی است.

 

  • تاریخ : پنجشنبه 08 خرداد 1399
  • موضوع : متفرقه , عکس ,
  • بازدید : 134 views
  • نظرات : 1 نظر
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش
سینما در ماشین با ایرانتیک
1399/03/13 ساعت 0:06
وب سایت کاربر

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.



تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما

آرشیو

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

مطالب

آمار سایت

  • تعداد مطالب 1368
  • تعداد دیدگاه ها 117
  • تعداد کاربران انلاین 87
  • تعداد اعضای سایت 1749
  • بازدید امروز 447
  • بازدید دیروز 307
  • بازدید کل 3,125,868

کدهای اختصاصی

تبلیغات

تبلیغات متنی

دانلود فیلم ایرانی

پلان فیلم دنیای فیلم و سریال

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

محل تبلیغات متنی شما

shah-dl